Kierownik
Środowiskowego Domu Samopomocy w Rzecznej
Rzeczna 19, 14-400 Pasłęk

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO TERAPEUTA ZAJĘCIOWY/ TERAPEUTA/INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ


Liczba stanowisk: 1 pełny etat
 
  1. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe kierunkowe: pedagogika terapeutyczna, pedagogika specjalna lub pokrewne przygotowujące do pracy z osobami dorosłymi, np.: terapia zajęciowa, oligofrenopedagogika lub ukończona szkoła policealna o specjalności terapeuta zajęciowy;
  2. Co najmniej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
  3. Obywatelstwo polskie;
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
 
II.        Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
  2. Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
  3. Umiejętności interpersonalne, w szczególności łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, asertywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.
                                                                                                               
III.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Prowadzenie indywidualnych lub zespołowych zajęć wspierająco – aktywizujących, polegających na nauce, rozwijaniu lub podtrzymywaniu umiejętności w zakresie czynności dnia codziennego i funkcjonowania w życiu społecznym przy uwzględnieniu możliwości, zdolności i zainteresowań uczestników Domu.
  2. Udział w tworzeniu i weryfikacji indywidualnych planów wspierająco – aktywizujących dla uczestnika Domu.
  3. Prowadzenie dzienników zajęć terapeutycznych z odnotowaniem w nich liczby uczestników biorących udział w zajęciach, tematu zajęć oraz innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa.
  4. Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu wspierająco – aktywizującego  i opiekunami uczestników Domu, jak również instytucjami, organizacjami i lekarzami.
  5. Zapewnienie uczestnikom bezpieczeństwa podczas zajęć.
  6. Promowanie w środowisku lokalnym działań podejmowanych w ŚDS.
IV.       Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Praca związana z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami Środowiskowego Domu Samopomocy w Rzecznej.
  3. Praca wymaga umiejętnego współdziałania z osobami niepełnosprawnymi, w tym chorującymi psychicznie i ich rodzinami, z członkami zespołu wspierająco-aktywizującego oraz innymi osobami, instytucjami, organizacjami dla realizacji celów statutowych placówki.
 
V.         Wymagane dokumenty:
  1. Curriculum Vitae;
  2. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2;
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. Wypełniony kwestionariusz osobowy – stanowiący „Załącznik nr 1 – kwestionariusz" do niniejszego ogłoszenia o naborze;
  5. Podpisane przez kandydata oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwa skarbowe -  stanowiące „Załącznik nr 2 – oświadczenia".
 
VI.      Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
  1. ADMINISTRATOR DANYCH: Środowiskowy Dom Samopomocy w Rzecznej, Rzeczna 19, 14-400 Pasłęk tel.: (55) 230 48 47, e-mail: sdsrzeczna@wp.pl, dalej: ADO.
 
  1. CEL PRZETWARZANIA DANYCH: Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych i skontaktowanie się z Panią/Panem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru.
 
  1. DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY:
    1. Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    2. Podanie informacji o karalności tj. skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO.
    3. Natomiast podanie dodatkowych danych, takich jak zdjęcia umieszczonego w CV, informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej lub zainteresowaniach jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Pani/Pana z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.
 
 
  1. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
    1. W przypadku nie spełniania wymagań formalnych lub nie umieszczenia Pani/Pana danych w protokole z naboru jako jednego z pięciu najlepszych kandydatów Pani/Pana dokumenty zostaną niezwłocznie zniszczone.
    2. W sytuacji spełnienia wymagań formalnych oraz wpisania do protokołu z naboru Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po upływie ww. okresu dokumenty zostaną zniszczone.
 
  1. INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH:
Informacja o wyniku naboru w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz uzasadnienia wyniku naboru udostępniania jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie ADO, w związku z czym odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, może być każda osoba, która zapozna się z powyższą informacją.
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz ADO, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania.
 
  1. PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby ADO lub na adres e-mail sdsrzeczna@wp.pl. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO.
 
  1. KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH:
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał do którego można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iod.sdsrzeczna@edpo.pl
 
VII.     Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych.
  1. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do dnia 26 października 2020 r. do godziny 14:00.
  2. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „Za zgodność z oryginałem" oraz datą.
  3. W związku z obecną sytuacją zalecanym sposobem złożenia dokumentów rekrutacyjnych jest przesłanie ich pocztą tradycyjną na wskazany poniżej adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Rzecznej, Rzeczna 19, 14-400 Pasłęk
w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko terapeuta zajęciowy/ terapeuta/instruktor terapii zajęciowej"
  1. Dokumenty, które zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Nie należy składać dokumentów w formie elektronicznej.
 
VIII.   Przebieg procesu rekrutacyjnego.
  1. Konkurs będzie przebiegał w dwóch etapach:
    1. I etap – sprawdzenie ofert wszystkich kandydatów pod względem formalnym i wybór kandydatów spełniających  wymagania niezbędne oraz  wymagania dodatkowe;
    2. II etap - rozmowa kwalifikacyjna dotyczącą m.in. kwalifikacji kandydata i jego predyspozycji do wykonywania pracy.
  2. Rozmowa kwalifikacyjna wyłoni kandydatów, którzy:
    1. spełniają wymagania niezbędne oraz dodatkowe;
    2. posiadają kwalifikacje do pełnienia funkcji terapeuty zajęciowego/terapeuty w ŚDS w Rzecznej.
  3. Ogłoszenie o naborze zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (http://bip.paslek.pl) w zakładce „Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy" oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Pasłęku na stronie internetowej www.glospasleka.pl, jest dostępny również na stronie internetowej Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu Filia w Pasłęku i w Środowiskowym Domu Samopomocy w Rzecznej.
 
 
 
Kierownik ŚDS w Rzecznej
 
Agnieszka Kurgan
 
Załączniki
Załącznik nr 1.odt (odt, 9 KB)
Załącznik nr 2.odt (odt, 9 KB)