ZAPRASZA PRZEDSIĘBIORCÓW zatrudniających od 10- 49 osób do udziału w projekcie „Work & Life Balance Hub"
Projekt „Work & Life Balance Hub" jest realizowany na terenie całej Polski na podstawie umowy zawartej z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Oś priorytetowa: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji.
Działanie: 2.1 Równość szans mężczyzn i kobiet we wszystkich dziedzinach, w tym w dostępie do zatrudnienia, rozwoju kariery, godzenia życia zawodowego i prywatnego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
DO KOGO KIEROWANY JEST PROJEKT:
Działania w projekcie są skierowane do 400 małych przedsiębiorstw (40 + 360), które zatrudniają od 10 do 49 pracowników włącznie (z branż usługowej, handlowej, przemysłowej i budowlanej).
Bezpośrednią grupę odbiorców modelu są:
- właściciele i właścicielki przedsiębiorstw
- zarządy i rady nadzorcze
- osoby związane z polityka kadrą i zasobów ludzkich
- osoby związane z proces rekrutacji wewnątrz przedsiębiorstwa jak i firmy zewnętrzne
- dyrektorzy i dyrektorki, kierowniczki i kierownicy zarządzający personelem przedsiębiorstwa
- pracownice i pracownicy przedsiębiorstwa
- potencjalni pracownicy i pracownice oraz kontrahenci planujący współprace z przedsiębiorstwem
Pierwszy etap projektu (40 firm z całej Polski) jest realizowany bezpłatnie w siedzibie firmy która się do niego zgłosi i zostanie zakwalifikowana.
O przyjęciu do projektu decyduje ocena formularza zgłoszeniowego oraz kolejność zgłoszeń.
Formularze zgłoszeniowe dostępne na stronie http://wlbh.pl/?page_id=148