W celu dokonania rejestracji:
- składasz wniosek o rejestrację jako bezrobotny albo poszukujący pracy za pośrednictwem formularza elektronicznego poprzez system praca.gov.pl korzystając z indywidualnego konta.
Wniosek oraz wszystkie załączone do niego dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Rejestracji dokonuje się z dniem, w którym wniesiono kompletny wniosek.
lub
- zgłaszasz się do PUP właściwego ze względu na miejsce zamieszkania – nie musisz mieć zameldowania.
Od godziny 8.00 do 13.00 odbywa się rejestracja osób, które zgłosiły się osobiście do Urzędu. W celu rejestracji należy pobrać z kolejkomatu numerek A. Rejestracja może zostać dokonana pod warunkiem przedstawienia w trakcie rejestracji niezbędnych dokumentów, po poświadczeniu własnoręcznym podpisem przekazanych danych i złożeniu oświadczeń.