NA STANOWISKU POMOC ADMINISTRACYJNA
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W ELBLĄGU
(umowa o pracę na czas określony – luty 2025 – lipiec 2025, istnieje możliwość przedłużenia umowy)
- WYMOGI KWALIFIKACYJNE
- Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym programu Excel),
- Co najmniej 5-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem płac,
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2024 roku zm. rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 roku poz.1071),
- Znajomość przepisów o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa ( tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1732 ze zm.),
- Znajomość przepisów o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.1872 ze zm.),
- Znajomość przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych ( Dz.U. z 2022 r. ze zm.).
- Predyspozycje osobowościowe:
- systematyczność, obowiązkowość, dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej,
- komunikatywność, uprzejmość,
- zaangażowanie.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych,
- Znajomość przepisów w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
- Sporządzanie List płac dla pracowników (naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS od pracowników i pracodawcy, PPK, odpraw emerytalnych, nagród jubileuszowych, zasiłków od funduszu wynagrodzeń i zasiłków, obciążających koszty ZUS, rozliczenia potrąceń komorniczych oraz wypłaty z ZFŚS zgodnie z obowiązującym regulaminem w jednostce oraz innych świadczeń pracowniczych),
- Rozliczanie umów zlecenia i o dzieło z budżetu i Funduszu Pracy,
- Obsługa programu PŁATNIK,
- Sporządzanie deklaracji PIT,
- Sporządzanie sprawozdawczości GUS na potrzeby Samodzielnego Stanowiska d/s Kadr,
- Sporządzanie analiz w zakresie wynagrodzeń na potrzeby wewnętrzne,
- Sporządzanie przelewów bankowych,
- Sporządzanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracowników,
- Obsługa wewnętrznej poczty elektronicznej TALGOS,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, Urząd Skarbowy, Bank, jednostki nadzorujące Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu,
- Rozliczenie dotacji otrzymanej z Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na dofinansowanie wynagrodzeń pracowników PUP w Elblągu,
- Wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji zadań Urzędu zleconych przez Głównego Księgowego,
- Archiwizacja dokumentów,
- Przestrzeganie przepisów BHP I ppoż.,
- Przestrzeganie Kodeksu Etyki Zawodowej,
- Przestrzeganie przepisów zawartych w „Polityce Bezpieczeństwa Danych Osobowych" PUP w Elblągu,
- Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- Życiorys (CV) – podpisane własnoręcznie,
- List motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – podpisane własnoręcznie,
- Dokument poświadczający wykształcenie,
- Kopie świadectw pracy,
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie.
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu, ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w pokoju 106 lub 111
I piętro w terminie do dnia 31.01.2025 r.
Kontakt telefoniczny: 55 237 67 37 lub 55 237 67 14