Nabór wniosków o wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy - POWER - osoby do 29 roku życia

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu zaprasza Pracodawców zainteresowanych zrefundowaniem wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy dla bezrobotnych do składania  wniosków.
 
W ramach refundacji mogą być zatrudnione wyłącznie osoby bezrobotne
w wieku 18-29 lat i w szczególności należące do kategorii NEET: tj. osoby, które:
● nie pracują,
● nie uczestniczą w kształceniu w systemie stacjonarnym,
● nie uczestniczą w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy
 
oraz spełniające warunki określone wymogami projektu, w szczególności:
 
- osoby o niskich kwalifikacjach, tj. osoby posiadające wykształcenie: podstawowe (lub niepełne), gimnazjalne (lub niepełne), zasadnicze zawodowe, liceum ogólnokształcące, liceum profilowane, technikum, uzupełniające technikum, uzupełniające liceum; UWAGA - osoba z wykształceniem policealnym nie jest osobą o niskich kwalifikacjach!,
- osoby długotrwale bezrobotne, tj. osoby poniżej 25 roku życia – bezrobotne nieprzerwanie przez okres ponad 6 miesięcy; osoby powyżej 25 roku życia – bezrobotne nieprzerwanie przez okres ponad 12 miesięcy),
- osoby z niepełnosprawnościami posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
 
 
Termin naboru wniosków  - od 17.06.2020 r. do 01.07.2020 r.
 
Urząd może odmówić skierowania bezrobotnego do wnioskodawcy, u którego bezrobotny ten odbywał staż, przygotowanie zawodowe dorosłych lub gdy bezrobotny był zatrudniony lub wykonywał inną pracę zarobkową w okresie
2 lat
przed dniem złożenia wniosku o refundację.
 
 
Wnioski przyjmowane będą tylko w wersji papierowej, które należy złożyć wrzucając do skrzynki umieszczonej w głównym wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu lub przesyłając pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg. W przypadku przesyłki pocztą tradycyjną jako dzień wpływu zostanie uznana data stempla pocztowego.
 
Szczegółowe informacje
nr tel. 55 237 67 22, 55 237 67 27, 55 237 67 60
 

Załączniki

(22)(4)formularz-de minimis
(22)(4)formularz-de minimis.pdf 146 KB
(17)DRUK ZGŁOSZENIA OFERTY
(17)DRUK ZGŁOSZENIA OFERTY.doc 56 KB
(12)oswiadczenia-zalacznik-nr-1
(12)oswiadczenia-zalacznik-nr-1.pdf 257 KB
(12)oswiadczenie-de-minimis-zalacznik-nr-2
(12)oswiadczenie-de-minimis-zalacznik-nr-2.pdf 371 KB
(13)oswiadczenie-o-stanie-zatrudnienia-zalacznik-nr-3
(13)oswiadczenie-o-stanie-zatrudnienia-zalacznik-nr-3.pdf 254 KB
(2)oswiadczenie-poreczyciela-1
(2)oswiadczenie-poreczyciela-1.pdf 149 KB
(2)oswiadczenie-poreczyciela-dzial-gosp-1
(2)oswiadczenie-poreczyciela-dzial-gosp-1.pdf 123 KB
(12)oświadczenie dot. amortyzacji - załącznik nr 6
(12)oświadczenie dot. amortyzacji - załącznik nr 6.pdf 235 KB
(12)oświadczenie ulga podatkowa - załącznik nr 5
(12)oświadczenie ulga podatkowa - załącznik nr 5.pdf 235 KB
(6)Regulamin refundacji kosztow wyposazenia lub doposazenia stanowiska pracy
(6)Regulamin refundacji kosztow wyposazenia lub doposazenia stanowiska pracy.doc 158 KB
(13)wniosek o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy
(13)wniosek o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy.doc 157 KB
(12)zalacznik-nr-4-do-wniosku-w-sprawie
(12)zalacznik-nr-4-do-wniosku-w-sprawie.pdf 401 KB
(12)Załącznik nr 7
(12)Załącznik nr 7.pdf 438 KB
Informacje o publikacji dokumentu