Rejestracja w urzędzie pracy

Print Drukuj

W celu dokonania rejestracji:

  1. składasz wniosek o rejestrację jako bezrobotny albo poszukujący pracy za pośrednictwem formularza elektronicznego poprzez system praca.gov.pl  korzystając z indywidualnego konta.

Wniosek oraz wszystkie załączone do niego dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Rejestracji dokonuje się z dniem, w którym wniesiono kompletny wniosek.

lub

  1. zgłaszasz się do PUP właściwego ze względu na miejsce zamieszkania – nie musisz mieć zameldowania.

Od godziny 8.00 do 13.00 odbywa się rejestracja osób, które zgłosiły się osobiście do Urzędu. W celu rejestracji należy pobrać z kolejkomatu numerek A. Rejestracja może zostać dokonana pod warunkiem przedstawienia w trakcie rejestracji niezbędnych dokumentów, po poświadczeniu własnoręcznym podpisem przekazanych danych i złożeniu oświadczeń.

Informacje o publikacji dokumentu