Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork w sprawie naboru na wolne urzędnicze stanowisko ds. organizacyjno - kadrowych i archiwum. - Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork w sprawie naboru na wolne urzędnicze stanowisko ds. organizacyjno - kadrowych i archiwum.
Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork w sprawie naboru na wolne urzędnicze stanowisko ds. budownictwa i gospodarki komunalnej
ZARZĄDZENIE NR 93/2019 BURMISTRZA MIASTA I GMINY FROMBORK z dnia 12 września 2019 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne urzędnicze stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych i archiwum
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506), art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) oraz zarządzenia nr 48/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Frombork z dnia 06 lipca 2016 roku w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy we Fromborku oraz na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych i archiwum
Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuję Komisję Rekrutacyjną w składzie:
1) Marek Misztal – przewodniczący komisji;
2) Ewa Rymarska – zastępca przewodniczącego komisji;
3) Barbara Chomacka – członek komisji.
§ 3. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork
Zbigniew Pietkiewicz
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu możliwa jest
I PEŁNA REJESTRACJA ELEKTRONICZNA.
Taki wniosek musi być podpisany. Aby dokonać pełnej rejestracji za pośrednictwem praca.gov.pl należy posiadać:
1. adres e-mail;
2. bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP;
3. skany oryginałów dokumentów niezbędnych do rejestracji.
Dzień podpisania wniosku jest dniem dokonania rejestracji.
II ZGŁOSZENIE DO REJESTRACJI za pośrednictwem strony www.praca.gov.pl
Nie wymaga podpisania wniosku podpisem elektronicznym. Dokumenty wymagane do rejestracji należy dostarczyć podczas wizyty w urzędzie. Dokonując zgłoszenia do rejestracji w końcowym etapie wyznaczony zostanie termin, godzina i stanowisko gdzie należy się zgłosić.
Dzień zgłoszenia się w urzędzie jest dniem dokonania rejestracji.
III ZGŁOSZENIE OSOBISTE
Od godziny 8.00 do godziny 10.00 odbywa się rejestracja osób, które zgłosiły się osobiście do Urzędu. W celu rejestracji należy pobrać z kolejkomatu numerek A. Rejestracja może zostać dokonana pod warunkiem przedstawienia w trakcie rejestracji niezbędnych dokumentów.
W ramach systemu kolejkowego występuje dzienny limit numerków do rejestracji